Mitt ledarskap är bra!!!

Har varit riktigt dåligt med uppdatering idag, ingen alls med andra ord.
Blev otroligt trött när jag kom hem. Känns som man varit på "spänn" hela helgen och inte kunnat slappna av ordentligt eftersom jag visste att min mentor skulle komma på besök idag. Men nu är det gjort och klumpen i magen har släppt. Och det gick faktsikt bra, i helhet. Lite småsaker här och där som kan förbättras förstås, men ändå. Jag känner mig nöjd med min prestation efter snart ett år på lärarutbildningen.

Nu blir det sängen, har långa dagar framför mig resten av veckan. Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Chris

Vad var de små ändringarna? =) Gick allt som planerat då? = )

2010-04-20 @ 16:31:39
Postat av: Evelina

Joo, det gick typ enligt planerna.. Blir ju lite hopp å så med tanke på att barnen frågar och vill berätta, så kommer man ifrån ämnet.. Ja du, lite smått med hur man uttrycker sig och inleder lektionen osv.. Kommer inte ihåg. Men det är klart att där ska vara mkt att ändra på, har ju bara läst ett år.

2010-04-21 @ 07:30:23
URL: http://evelinaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0