Krasslig

God morgon!

Vakna med en klump i halsen. Känner mig tjock och det gör ont att svälja. Jag vill INTE bli förkyld. Jag vill inte heller få ont i halsen för jag vill verkligen kunna träna. Innan var jag sällan förkyld men nu kommer det titt som tätt tycker jag, dumma!!!
Ska iväg å jobba snart, börjar klockan nio. Känns som det är 6:e dagen man jobbar nu. Har inte riktigt tid för det heller. Min mentor kommer ut på måndag och jag måste planera den lektionen ordentligen eftersom hon ska betygsätta mig (nervöst) + att jag har lite plugg att komma i fatt med, suuck..
Så det blir en lugn lördag och helg, vilket är skönt. Hoppas det har klarnat upp tills jag slutar vid halv tre, gör absolut inget det är lite molnigt när man jobbar;)


Kommentarer
Postat av: fashionfairy

Krya på dig :)

2010-04-17 @ 08:09:47
URL: http://fashionfairy.se
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Vad tycker DU om killar som bloggar? Skulle vara tacksam om du kommenterade ditt svar på min blogg, vill gärna veta det då jag är en kille som bloggar om det jag pluggar till, d.v.s sjuksköterska :).



Tack ifall du svara! ;)

2010-04-17 @ 08:20:21
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Chris

Tråkigt att höra Eve! Krya på dig :) Ta det lugnt med träning nu när du mrå dåligt och vänta tills du blir bättre :) Lycka till på måndag också :) Det kommer gå så bra så :) Håller tummarna för dig :)



Med vänliga hälsningar // Yeha, you quessed it right, Chris ;)

2010-04-17 @ 18:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0