I lågernas sken

Den här låten har verkligen fastnat innanför mitt pannben. Mina elever ska uppträda med den som sitt melodifestivalnummer. Tyckte först den var lite halvtråkig. Men när man nu lyssnat på den ett x antal gånger så är den faktiskt bra och då framför allt texten. Sketchen de ska göra samtidigt som de sjunger kommer bli toppen.
..Satt ute 1 1/2 timme innan och man kände verkligen hur solen brände, det var riktigt härligt. kanske har fått en gnutta färg.. Nu kommer nog Linus alldeles strax innanför dörren. Han har varit och storhandlat helt själv. Så snäll så=)



Kommentarer
Postat av: emelie

Man fångar lätt upp låttexten :)

2010-04-16 @ 17:49:50
URL: http://emeets.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Ha en bra kväll :)

2010-04-16 @ 18:00:25
URL: http://notimetocry.blogg.se/
Postat av: Chris

Du verkar verkligen trivas på din VFT Eve :) Kul att höra :) Solen skiner och har sig! Snart kan man sola :D Woohoo! :) Ska bli skönt med sol och värme! Vilken låt vann melodifestivalen då? Vad var det för sketcher barnen gjorde? :) Fick bra kritik från min mentor idag när vi hade ett litet prat :) Min handledare ska ju komma till mig på måndag och prata med mig och min mentor :) Ska bli spännande men det ska gå så bra så! Är dit recept värt att pröva? ;) haha! :D Är det säkerligen :) Du är säkert bra på att laga mat :D Hur är allt annars på din VFT då? Själv ska man hälsa på Matildas VFT på tisdag! Vad mycket man skriver då :) Kanske borde skapa sin egna blogg? Ne, tror inte det :P blir för mycket skriv och tråk! Sen :P Vem skulle liksom läsa min blogg? Förutom hela världens befolkning! :) haha! Ha det gött Eve :)

PS. Glöm inte att läsa ;)



Med vänliga hälsningar // Yeah, you guessed it right, Chris ;)

2010-04-16 @ 18:03:27
Postat av: rebecca

intresserad av mode? kolla då in min blogg! gillar du den? lägg till den på bloglovin! :)

2010-04-16 @ 18:03:54
URL: http://rorebobecoccoca.blogg.se/
Postat av: desiree !

Hej.

Mycket härlig blogg.

Kika hemskt gärna in hos mig, och lämna en kommentar. Om du gillar bloggen, varför inte följa den via bloglovin'? Ha en fortsatt trevlig dag.

Kramar :)

2010-04-16 @ 18:24:09
URL: http://desireejosephine.blogg.se/
Postat av: Marie

Har du nån bra låt/några bra låtar du vill dela med dig av? Kommentera inlägget via länken nedan, bästa tipset länkas i min blogg. Lite gratis reklam är ju inte helt fel :)



http://mmary.blogg.se/2010/april/dagens-lat-7.html#comment



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-04-16 @ 18:35:50
URL: http://mmary.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ja,de sista dagarna var roliga då jag höll i lite lektioner. Jag har en så otroligt bra klass och jag menar verkligen det. Där är ingen bråkstake + att min handledare är så bra..Känns som man börjar komma in i det ordentligt nu..Du slipper iaf hålla i nått när din mentor kommer, själv måste ja va i action=). De ska ha uppträdandet nu på onsd, så får hoppas de vinner. De vann förra året=) Svårt att förklara sketcherna här, tar det sen:) Har det gått bra på din vft oxå? Klart det är värt att pröva, recept kommer sen.. Ha en bra helg!!

2010-04-17 @ 07:45:01
URL: http://evelinaskold.blogg.se/
Postat av: Chris

Låter ju härligt! Bra att du fick en bra VFT-plats! Jag ska visst hålla i något! Min handledare ska se hur jag har hand om barnen vid frukosten :) Se hur jag pratar handlar etc :) Men det ska gå bra :) Barnen gillar mig :D Hoppas jag :D haha! Ojoj! Vad duktig klass du har som vinner ;) Hejar på din klass iallfall :D Jodå, jag har det bra på min VFT :) I fredags blev jag grymt glad :D Vi lekte karusellen :) Då alla barnen får rida på mig, axlarna eller på ryggen och medan de gjorde det så sjöng dem! Komigen Christopher Komigen! Blev så glad :D Barnen är så underbara :)

2010-04-17 @ 18:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0