Back to blogg(business)

Hej!

Känner mig lite smått sugen på att börja blogga igen, så vi får se hur länge det håller i sig denna gången ;)

...Det var nästan ett år sen jag skrev och det har väl hänt litta sen dess.. Idag är det iaf onsdag och jag började denna soliga morgon med en springtur, första springturen för i år faktiskt. Det gick hyfsat bra, fick dock håll nästan direkt.. Nu ska jag skölja av hårinpackningen sen blir det plugg en timme och senare i eftermiddag ska jag på cirkus med Mirabell, bror och mamma, roligt =)




Kommentarer
Postat av: Paulina

ja man får verkligen sina ryck ibland:) ÅÅÅååå heheh ja de kunde varit ett skämt men de är inte de!!! Hoppas allt e bra med dig annars! Tänker på dig!! kramar

2010-04-07 @ 13:56:30
URL: http://vafflans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0