time to cook

Gó kväll! Då var klockan snart 5 och det är fortfarande ljust ute, underbart:) Snart dags att ändra klockan å då är det ljust ytteligare 1 timme..
Det blev inte så mkt gjort idag ändå, inte alls faktiskt. Har haft en riktig sege å slappe dag.(kan ja väl behöva egentligen efter min helg) Var inom Emma å hälsa på lite bara. Nu ska ja iaf snart börja med middagen, så den är klar tills Linus kommer hem från hockeyn (heja rögle)..
Ska pröva på ett nytt recept ikväll, tycker jag gör det väldigt ofta nuföriden, men det är skoj..Ska iaf göra gratinerade crepes med köttfärsfyllning.. Vill jätte gärna dela med mig av all mat ja lagar lr när ja inspireras av något nytt. Funderar på att lägga till en "recept och mat kategori" faktiskt..
Här kan ni kika in på hur man gör crepes å lite olika fyllningar..

Måste hinna klart med maten innan 19, för då är det gossip girl..

 Hade ju inte sagt nej till Blake Livelys lockar
 Taylor till höger frisyr är också väldigt tuff. Men jag vet inte riktigt vad ja tycker om Leighton Meesters nya look med lugg? Tyckte nog hon var sötare innan..

Oj, nu var det mat som gällde..Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0