Resa

Ni kanske undrar vad det är för resa jag sparar till?
Har inte velat säg för mkt för det är inte alls säkert det blir av. Men om det blir av måste ja ju börja spara nu.
Det var tänkt vi skulle åkt iväg några stycken till USA i sommar, eller vi hörde runder men det var inte många som nappade. Så det hela hade ändå slutat med bara jag,Linus, Emma å Zeth.. Men nu kan inte dem heller följa med eftersom syrran inte längre har nått jobb, vilket man förstår..

Och nu när jag ställt in mig på den här resan å var så säker på att den skulle bli av känns det trist att inte åka.. Så det lutar åt att bara jag och Linus åker, vilket oxå kan bli mysigt..
Själv tycker jag det hade vatt roligare att vara fler när man gör en sånn resa..
Måste iaf räkna på det å se vad det ungefär kommer sluta på.. Vi får se hur det blir.. Men måste boka så småningom, flygpriserna går upp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0