redo för våren:)

Har skaffat mig en helt ny garderob, lr nästan iaf:P En ny vår garderob..
H&M är jobbigt att gå på, allt hänger i en enda röra, det har ja alltid tyckt.. Men idag gick jag bara å plocka på mig lite å hitta en massa fina blusar


Blommig blus HM 98 kr


en rutig HM 98 kr


Blåvit randig skjorta HM 198 kr


Söt blus HM 98 kr (Fin när man är brun på sommaren)

Med andra ord, en massa fynd på HM. Nu är min lön helt slut,haha. Tur att det bara är en vecka till nästa.

Just det, 3 små saker till blev det

Enkelt svart brottarlinne från JC
 Torrshampo & ett rosa läppstift (har det på bilderna) fint va?

Har iaf haft en så mysig dag. Läkarbesöket gick bra, mina leverfläckar såg bra ut så det känns skönt att veta.. En härlig shoppingdag med lite nya affärer är alltid skoj, och underbara solen var riktigt skön..
Mamma bjöd på lunch, kycklingsallad, taaack:)
Sen blev det ett kort besök i Åsljunga innan ja å emma skulle köra å träna i Ängelholm..

Nu är jag så trött, ska hoppa ner i sängen å gosa med Linus & sova hela natten lång!


Kommentarer
Postat av: mamma

Ännu en härlig dag

De blev ju en skön dag igår med shopping och sol.

Kläderna var ju snygga på dej. Jag lägger inte ut mina

hi hi har ju inte den figuren. Städar just nu, men ska

sen cykla till morfar. Ha en bra dag. Kram mamma

2009-03-19 @ 09:45:09
Postat av: FinaElina

Va fina. Har du blivit lite av en skjort-/blus-människa.. det känner jag lite att jag har blivit iaf. men det är ju så snyggt!

Kul att dina blusar va så billiga, härligt med hm!..då får man mer för mindre :)

2009-03-24 @ 00:30:58
URL: http://finaelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0