En dag med syrran..

Nu snöar det ute, i morse när ja vakna sken solen å tankar om att våren är här sätter fart direkt..men man ska inte lita för mkt på en blå himmel å lite solstrålar.. Det kan faktiskt snöa hela april oxå om man har otur.. Ska nog börja lugna ner mig en aning om de där vår tankarna:P

Idag har ja umgåts med syster yster hela dagen, har inte gjort allt för mkt=)
Ett litet gympass på morgonkvisten, sen tog vi en lång promenad i raska takter medans solen fortfarande sken en aning..
Gick in till mig å slängde ihop lite våfflor...Ingen kan tycka om våfflor lika mkt som mig:)
Sen satt vi här å försökte planera ihop en resa inför sommaren.. vi planerar å funderar, räknar och försöker få ihop det..Gaaahhh, varför ska allt kosta så in i????
Var som sagt inne på USA först, men sen förlora ju Emma jobbet & tyckte det blev litta dyrt... Och det där med att åka iväg med Linus själv, tror ja vi får strunta i..jag kommer att få ordna allt helt själv..
Sen for tankarna till Maldiverna men fick reda på att det var regnperiod å monsunstormar då fast där stod det var säsong året om..
I alla fall, då blev vi tipsade om en ö som heter Zanzibar ist (för vi skrev att vi ville bo på en paradisö, som maldiverna) belägen utanför Tanzania i Afrika där temperaturen ska vara väldigt behaglig över sommaren..men priserna är ju sjuka. Var inne på 2 veckor då, men då är vi helt plötsligt över USA priserna... Men nu är jag helt plötsligt mkt sugnare på att åka till en paradisö än till USA..Eller ja,både och hade liksom vatt kul..Helt olika ställen att åka till.
Vi får se, jag har ingen aning hur något blir.. Men jag är grymt sugen på detta nu + att man även får åka på safari i Tanzani, vadå häftigt?
Vi får ta ett snack med våra pojkar, de stackarna är ju inte så resvana, hehe:)

Jaja, sen åkte vi iaf en sväng till blomsterlandet, båda var i behov av nya blommor (mina lila fina har redan dött) .. Så den här gången blev det ett par gröna med lite blommer ist, som skulle vara lätta att sköta..Kanske inte så jätteroliga. Men köpte lite fjärliar som pigga upp, se

 Måste plantera om dom oxå..

Kvällen blir mindre rolig, ska joooobba sex till nio...ja, det är bara att bita igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0