barnpassning

moorning!
Är uppe med tuppen idag..njaa, nästan iaf..Mitt alarm på min nya mobil är väldigt harmonisk och man vaknar lugnt å skönt.. Förra mobilen blev ja livrädd var gång larmet gick å mitt hjärta slog i hundranitti..
Det är dags för spinning denna onsdagmorgon, alltid skönt att börja dagen med träning tycker jag.. har jobbat nu måndag & tisdag, men är ledig idag..

Efter träningen kommer mamma hit med ena älsklingsbrorsdottern, Mirabell.. Miena är lite liten än för att passa:) Ska bli jättemysigt, var längesen ja träffa lilla loppan nu..
Sen kommer oxå emma hit såklart..

Ska bli en härlig dag, & ska njuta ordentligt av min lediga dag, dom är rätt sällsynta nuförtiden:P

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0