se framåt

Jag har vaknat nu flera morrnar av alla dessa speciella drömmar. Kan inte riktigt komma ihåg vad jag drömmer. Men jag vet jag är med människor jag umgicks med förr & det känns bra. Jag vet vi är ute på en massa äventyrliga å spännande saker, men kan inte komma ihåg vad.. Jag vill inte drömmarna ska ta slut.. Vill inte vakna upp i den här ovissheten...
När jag lägger mig ner i sängen på kvällen försöker ja tänka "nu ska ja slappna av", men det går inte..Istället börjar min hjärna gå på högvarv och jag kan inte ligga stilla..

Jag vet ja har nämt det i ett annat inlägg.. Nu måste jag ha nått nytt att se fram emot..Nått som får en att tänka "ja,men nu har jag det att se fram emot" när det är som tråkigast..

Och nu kom jag på det... Varenda gång jag känt att allt e lite halvtrist å inget vill hända & att inga tankar vill klaras ut..Då tänker jag ju " JAG SKA BLI FASTER IGEN" och DE får mig att le =)

Kommentarer
Postat av: Elina

Välkommen hem från sälen! Låter härligt med vit nyår.. här nere va det iaf inget regn..för att vara lite positiv.. hehe.



Kul att du ska bli faster igen. Ska lillan få ett syskon eller är det Jimmy som stadgat sig?



Vi har ju äntligen flyttat och börjar komma till rätta i vår trea, så härligt. Men gud vad det tar lång tid. Man sak inhandla grejer, packa upp lådor.. få allt på rätt plats. Samtidigt ska man hinna med allt det vanliga.. städa o laga mat o handla o allt sånt.. inte så lätt... men kul o skönt att bo i större iaf.



Ni får ta o komma och hälsa på en dag ni är lediga! Det var ju så längesen + att ni får ta o se hur vi bor. Pontus är ju sällan spelledig..men han måste ju inte va hemma. Hör av er om ni vill ta en sväng förbi..hör av er innan bara så vi är hemma + så ni får vägbeskrivning.



Ha det toppen!



Puss o kram

2009-01-10 @ 17:23:59
URL: http://finaelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0