Glad för 5 minuter!

Telefonen väcker mig kl 7, det är jobbet.. Ville att jag skulle jobba mellan 8-12 i mejeriet..Härliga tider + underbart att slippa kassan..Tänkte att, då gjorde det inget att jag blev väckt så tidigt..
Men, sen ringer hon igen, 5 minuter senare..En i kassan har sjukanmält sig oxå..Så ist för 8-12, får jag jobba mellan 9-18, i kassan.. Jag som var glad för 5 minuter där!

Meeen, jag får se possitivt på det..Det är fler timmar, mer pengar.. Jag fråga även om det gick bra att sluta kl 17 ist eftersom det är ett pass jag så gärna vill gå på ikv, spin/core som börjar 17.25.. Så hon skulle se om det gick att lösa..
Hoppas..

Jaha, hade kunnat sova en timme till..Så får väl sitta här å kolla runder ett litet tag...!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0