en sjuk vecka + en frisk & rolig vecka

Hej hopp mina vänner!

Det var inte igår man skrev här..Har som nämt vatt i sälen förra veckan.. Jag hade det göramysigt:), ett ställe där man verkligen kan slappna av och inte känna någon stress alls..Jag njöt av ledigheten...
Blev mkt festande, men ändå mkt skidåkning..Var uppe kl 8 förutom 2 dagar...

 Härligt fint väder i backen hade vi nästan var dag..Lite blåsigt vissa dagar!
 Passa även på att fira nyår där uppe:)

Fick dock inget trevligt välkomnande när jag kom hem... Hade 38 graders feber. Så det var bara att bädda ner sig å ligga sådär i ett antal dagar..har inte haft feber på riktigt länge, & hade glömt hur matt man blev i kroppen..
igår var första dan jag kunde vara uppe å röra på mig lite... Så har fått vara hemma från jobbet hela veckan..Har en riktigt rethosta å förkylning till på köpet...

Nog gnällt, vad har ni gjort på nyår? Hade ni oxå det gnistrande vitt utanför era fönster med 10minus grader? =)

Helg igen..Får se vad man orkar göra, inget festande iaf.. Kanske träffa några kompisar.. Vill jätte gärna se den här filmen med Jim carrey
 YES MAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0