mobiler+basket

Hej hej!

Nu är jag mätt och belåten, har ätit goda chilibiffar med ugnsstekta rotfrukter & potatis + en underbar sås som ja hitta på lite själv :)

den här dagen har nästan varit lika härlig som gårdagen.. Var en liten sväng på väla i förmiddags, Linus vill att ja ska välja mobil nån gång..Lånar Linus syrras för tillfället, men nu behöver ja en egen..

Det lutar åt den här: Samsung U700.. Det tråkiga är att den bara finns i silver.. Men det är de billigaste allternativet.. Jag betalar 379 kr för själva telefonen, sen låser ja upp mig på att betala 99 kr i månaden i 2 år (som ja redan nu gör), som jag då får ringa & sms:a för..

Den här var det tänkt först: Samsung U600 Såklart mkt snyggare färg, åh jag vill ju ha lila, synd att den andra inte är det.. Men den kostar liksom 1400 kr, så det är lite skillnad.. Plus att den silvriga är modellen nyare.. Får tänka tills lönen kommer..

Efter lunch cykla vi till emma å zeth för att hjälpa dem att sätta upp lite hyller.. Eller rättare sagt Linus hjälpte, jag kolla:)
Därefter var det dags för basket..Vi hyr en idrottshall var söndag & det blir väl antingen inne bandy eller bakset.Förra gången var det bandy, med det hoppa jag... Men basketen idag var väldigt rolig men gud så jobbigt..man flåsa som jag vet inte vad bara efter 10 minuter.. Bakset var ju typ den enda sport jag gilla i skolan...
Fick tre ordentliga smällar i ansiktet & käken värker nu, ajaj... Man kommer nog va litta mör imorrn..

slänga mig i soffan nu och se nån film då, ska upp tidigt imorn & då snackar ja tidigt.. Typ 05.50 får det nog bli..Måste förbereda mig lite mentalt inför dagen imorn, jobbar mellan 07-18.15...

Hejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0