schlager lördag!

Det blir en lugn kväll även denna lördag, myys.. Jag känner inte av något festbehov och har inte hört att det händer nått nånstans, så då kan man lika bra vara utan..
Det blir ju party hos födelsedags grisen Linda nästa helg :) Vill handla nått nytt tills dess.. Nå väl, vi får först se vad lönen tillåter när den dyker upp på onsdag!

Ska snart börja på middagen, lasange lagom till melodifestivalen börjar.. Förra året var jag inte alls engagerad i mel-fest, men nu när man sett de 2 första deltävlingarna vill man ju se de sista 2 oxå. (där är väl 4?) men jag tycker nog att de rör till det mer & mer för varje år..
EMD, Molly och BWO ikväll..De som antaligen kommer göra bäst ifrån sig.. Ska bli spännande att se Molly, jag bara älskar hennes röst...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0