Our Valentine!

Vi hade en jätte härlig hjärtans dag igår..Var extra kärleksfulla bara för det, så nu kan vi börja tjiva igen, haahaa...
Jag gjorde en härlig frukost bestående av scones & dukade fint.. Var meningen jag skulle överraska Linus, men han kom ju såklart upp fast ja inte va klar (han som brukar sova länge annars).. Sen fick ja en liten present, fina äkta pärl öronhänge.. Jag är ju allergisk när jag har sånnt billigt skrot på mig och äger inga äkta, så blev superglad..TACK älsk!
Själv fick han nöja sig med frukosten & en fin chokladask, men det var inte så bara :)...
Sen var det dags för lite jobb i 4 timmar, det gick fort å alla kunder var trevliga för en gångs skull..Hade nog inte en enda gnälligt kund, vilket är mkt ovanligt..Det kanske var dagen som smitta av sig, heeh..
Köpte med lite fika hem & sen gick vi en låååång promenad i det otroligt sköna vädret.. Gick ända upp till ONOFF, skulle kolla på en mobil till mig.. Har hittat en lila fin samsung, men den fanns bara som utställningsex så kunde inte se hur den såg ut påslagen... Men det lutar åt en sådan..
På kvällen blev det en GOD tre rätters middag på telegrafen..Jag gillar verkligen det stället, det är inte alls stelt och där är så mysigt och lugnt nere i källaren..Till förrätt blev det vitlöksbröd, huvudrätt: krögargryta med potatisgratäng och efterrätten bestod av choklad suflett och apelsinglass, riktigt mums..
Kvällen avsluta vi sedan med melodifestivalen som de flesta & sen filmen Bolt.. Därefter somna vi gott!!!
Har såklart fotat lite oxå för ovanlighetens skull ;)



Berätta om er dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0