klag i onödan!!!

morrn morrn!!

Var lördag, varenda lördag vaknar jag tidigt känns det som. När Linus går till jobbet runt halv 7 är jag helt dödstrött & somnar om tills jag ska gå upp runt 8, är då oxå trött när klockan ringer..
Men idag, när man får sova, båda tillsammans vaknar man 7, helt klarvaken..Försöker envist somna om, men inte en chans..
haha, jag säger då det... Klaga på Linus igår för han skulle gå upp runt 8 för de ska åka skridsko.." om du går upp så tidigt kan inte ja somna om sen, jag ska faktiskt inte börja jobba förän 11, vi kan väl sova till 9 iaf"
hehe, ooopss..
Nog snackat om mina sovproblem.. Vad gör ni denna mulna lördag? ute å härjar i snön?
det hade ja velat, men det blir ytterligare jobb en dag till, slutar antingen vid 3 eller 4.. Och efter det blir de inte mkt gjort!?!
Imorn vill jag iaf åka till kungsbygget..Kanske skridsko lr pulka?

Nu ska jag kolla klart på filmen man somna ifrån igår...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0