kladdkaka med dumle

Blev än en gång inspirerad av denna matblogg..
Den här gången blev det en kladdig kladdkaka med dumlekoler i.. Blev otroligt frestad i veckan så bestämde mig för att göra den idag.. Receptet hittar ni just på den sidan..
Jag tyckte den var sådär, lite mörk för min smak å lite för söt.. Men nog många som tycker om den..



kul att baka iaf..

Det blev ingen mobil, det där billiga priset som Linus kolla upp stämde inte alls, den ja ville ha låg på1500, alldels för dyrt.. Nää, får ringa telenor i veckan å höra vad dem säger.

Ska börja fixa mig om en dryg timme.. Kanske skulle tatt en tupplur innan dess så man orkar med kvällen..hmm.
äh, man orkar ju med kvällen ändå, det är ju bara ett uttryck.. Jag är aldrig den som blir trött på fester, tycker bara det är deprimerande.. Om jag nån gång känner mig trött så tar ja en grogg till så brukar det ordna till sig.. Trött kan man vara annars, men inte när man festar..
Kör hårt ikv å va lite galna.. Det ska jag va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0