Hår & hud, mitt dagliga bekymmer!

Tänk vad lite blommor kan "pigga" upp lägenheten.. Hade först velat ha lite högre blommer i dessa höga krukor, men kunde inte hitta några föruom gröna växter & ja gillar ju färg..



För övrigt är jag sugen på annan shopping..Behöver verkligen ett nytt partylinne/klänning.. Så nästa månadslön ska jag se till att hitta det...
Behöver även hår & hudprodukter... Mitt hår har tappat sin lyster, jag är oerhört trött på det.. Det ser jämt sletet och torrt ut, om jag då inte plattar det (vilket sliter ännu mer) Så när jag jobbar är ända alternativet att ha det uppsatt, om jag nån gång ska kunna ha det nersläppt är det plattången som gäller...Det ÄR verkligen så illa & det gör mig ledsen..Håret är viktigt för mig.. Försöker göra inpackning en gång i veckan, då med en bra inpackning som ska sitta i 5 minuter..Har oxå nu försökt låta bli att duscha det för ofta, det blir ju oftast varannan dag eftersom man tränar, men ska dra ner på det..
Produkter jag vill skaffa till mitt hår:

Ja, det finns hur många produkter som helst..Men bara genom att börja använda dessa tror jag det kan ske en liten förändring.. Torrshampo, extreme care shampo+balsam, värmeskyddande spray när man plattar & fönar & en nattcremé som återfuktar håret..En början kanske??

Skulle heller inte säga nej till
 &
Platttång & fön som avger negativa joner & har en positiv inverkan på håret & återställer hårets fuktighet!

Ja, det är mkt jag vill ha..Även bra hudprodukter och en ansiktsbehandling då & då hade inte skadat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0