f*cking bad day

Just nu, ja, iaf idag känns allt bara så otroligt hopplöst å förbannat tråkigt.Jag är rastös å kryper på väggarna.. Man bara går här hemma å väntar på jobb,jobb, jobb.. Känns inte lönt att göra lr påbörja nått.. Jag är oerhört trött på att ständigt jobba eftermiddag, att aldrig någonsin få sluta iaf vid tre.. När jag väl får en ny tid är det stäning som gäller och när väl nån är sjuk eller vill vara ledig är det ett eftermiddags pass som gäller.. Jag vet man inte borde klaga..Jag har iaf ett jobb, som jag är väldigt tacksam över pga alla uppsägningar som sker i hela landet... Men snälla, ge mig nån förmiddag, nån enstaka gång...
Jag vill även jobba mer, jobba så man känner sig trött när man kommer hem och njuter av sin fritid.. man ska liksom inte känna sig rastlös när man är ledig nån dag, då jobbar man helt enkelt för lite..Som ja gör..
Jag skulle inte stå ut av att gå hemma jämt...
Det låter lite fel, det är väl klart ja gillar att vara ledig, när alla andra e.. Men man vill ju kämpa för sin ledighet & känna när väl fredagen kommer..åhhh,äntligen är ljuva fredagen här, efter en tuff vecka..
En dag i framtiden vill jag ha ett jobb med bra tider..Just nu känns det som det är min högsta prioritering..
Jag lever i ovisshet, jag har gjort det alldeles för länge och alldeles för många gånger..
Nu vill jag att mitt liv ska börja på allvar!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0