budget - feb

Nu har lönen som sagt kommit och har nyss gjort upp en budget.. Så här ser den ut:

Februari, lön: 10638,70
Spara för studier & framtiden: 1500
Spara för resan: 2000
Hyra: 1714,50
Göra av med max denna månad: 5424,20
Per vecka: 1356

Den här veckan kommer jag gå så pass mkt över att jag får klara mig med 300 nästa vecka. Men det kommer gå.. Har blett mkt den här veckan helt enkelt..  Får vänta att köpa mina efterlängtade hår produkter..

lördag idag och jag är ledig.. Ska strax väcka Linus, börjar bli rastlös för har ju vatt vaken sen 7 (såklart).. har redan vatt å handlat bullar & ätit.. Ska till familia och köpa mobil till mig, Linus tjatar ju på mig så får väl göra det nu..
Sen ikväll är det dags för party. Linda fyller år idag, GRATTIS!!! Ska bli ordentligt kul.. Mat, bowling å fest..Sen får jag ha nått av mina nya linnen på mig:) har dock inte bestämt vilket än..

Kram hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0