Jag säger upp mitt festande!

Nu börjar lukten försvinna, men gud vad det stank nyss, det kunde slutat illa...Jag å Linus "brottades" lite i köket å jag for in i spisen och råkade tydligen komma åt en platta.. På plattan låg jordnötsringar och påsen. Som tur var gick Linus in i köket och såg att det rök som sören. Det hann aldrig börja brinna, puuh.. Men hela köket å vardagsrummet fylldes med rök å fyyy tvi vad det stank...

.. Nu ska ja strax hoppa upp i soffan å se repriserna av talang + robinsson och äta morotskaka, härligt :) Tur att solen inte skiner allt för mkt, då hade ja dock fått lite dåligt samvete av att sitta inne..
Jag är bakis, typ i onödan. Vi kom aldrig in på 57:an igår, satans vakt å satans 25 års gräns (just nu iaf).. Var ju så himla inställd på att komma in, så blev otroligt förbannad.. Så vi fick nöja oss med en seg barrunda..
Nej, det här var sista gången ja stack ut i den här stan!!!! Alltså inte mkt festande framöver med tanke på att där inte är många som vill till Hbg..
Nåja, vi hade i varje fall super trevligt här hemma hos mig innan. Åt god tacos, morotskaka, sjöng lips å parta galet hårt:P Emma hade gjort en supergod blåafiskar snaps, så där åkte ner ett x antal.. Lite bilder från vår roliga tjejkväll som tyvär inte sluta som vi tänkt!



systrarna sköld kockar & Elina var i tid å hjälpte till:)



taaacotajm



Partytajm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0