sommar shoping online

Igår var det första april, lura ni någon? Jag kom på det samma dag, när ja satt vid kassan å upptäckte vilken datum det var..Brukar ju alltid planera nån vecka i förväg vad ja ska lura Linus om,heehe.. Men han undankom mina gudomligt roliga lurenderejer detta året..

Idag är det iaf 2 april och det är åter dags för jobb..känner mig lite seg, vill ut i det fina vädret å promenera, fika eller bara sitta med en bok i vårvärmen..Avundar er alla som är lediga..
Men det är snart helg å jag är åter ledig, efter att jobbat 3 helger i rad förtjänar jag det:) Så då får det se till att bli fint!!!

Med tanke på dessa vårkänslor som det pratas hett om blev ja sugen på att nu äntligen beställa min bikini :) Det blev den jag tänkt, fast i den andre färgen ist.. Såg den i verkligheten å tyckte då den var snyggast..



Klicka även ner lite annat smått å gott (allt från HM). Hade gärna beställt mer men budgeten tillåter ej!!!!

Härligt rosa linne
Blommig brosch
En söt lila scarfs
Ett stelt guld-vitt armband

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0