dansa ut påsken

Glad påsk på er lite sådär i efterskott :)

Ätit mycket påskmat och påskgodis i helgen? Det har jag, godis iaf,påskmat har det bara blivit en gång,men det räcker för mig..
Igår efter jobbet var vi hemma en runda i åsljunga och hade det mysigt med famlijen, vi hade vårt lilla påskfirande då..Helgen har varit hellugn och vi har bara njötit fullt ut och varit ute en massa..
Idag tog jag å Linus cyklarna och cykla ut till en liten gräsplätt ute vid skälderviken.. Försökte få lite färg, men tror inte ja lyckades så br apå den fronten :P

 smygfotar när ja sover
 fint vid havet
 myys

Nu har ja faktiskt nyss slängt ihop ett bröd oxå, ett recept ja fått av mamma med en massa grova mjölsorter i, så nu ska det stå i ugnen 2 timmar..


Ska sitta här ett tag till och söka in på mina tänkta utbildningar så jag får det gjort, sista dagen är nu på onsdag ju.. Är ute i sista minut som vanligt.. Det är så oerhört trist så man drar på det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0