jag vill så mycket!!!!

Nu har jag precis ätit lite lunch, slängde ihop lite wok på det som fanns. Det blev sådär, jag är ju inte så förtjust i asiatisk mat,men ville ändå ge det en chans å pröva själv.. Hade nog vatt godare om man haft kyckling i.

 Fick slänga knappt hälften, blev alldeles för mätt..Fullkornsnudlar ett bra och nyttigt allternativ ist för vanliga!!!

Tror jag ska ut och sätta mig i solen en liten stund, ta på mig rejält för det blåser som bara den..
Har haft en liten städdag och nu har ja bara damningen kvar + tvättning lite senare. Ska även ringa lite samtal angående resan i sommar..Vi velar än,jag vill ju bara boka men det är så mkt motgångar.....

hmm, solen får vänta.. Var visst lite ja hade att göra till..Ska nämligen börja jobba kl 18 idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0