dålig sömn pga en bok!!?!

Känner mig lite smått illamående, inte för att jag är sjuk utanför att ja sovit otroligt dålig i natt. somna inte förän efter 12, sen var ja helt varm å klibbig.. Under natten drömde ja en massa otäckt å vakna flera gånger.. Och nu är klockan 7 och jag är uppe för att träna innan jobbet. puuhhh..
Nattens drömmar å dåliga sömn kan ja tänkas bero på boken ja läste ut igår. Kunde inte sluta att läsa, låg och läste i 2 timmar tills den helt plötsligt tog slut. Emma - Mias dotter. En historia där hon berättar om sitt liv i USA och hur hon får reda på den mörka hemlighet hennes mamma bär. Första halvan är rätt seg då man redan läst rätt mkt av det i de förra böckerna. Men sen drar spänningen igång och att den skulle vara så gripande och sorgsen i slutet trodde jag ju inte. Guud vad mycket den familjen gått och kämpat sig igenom..Den är värd att läsa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0