Tv-bänkar

Finaly, klar med mitt CV och personliga brev.. Har skickat iväg några ansökningar, vissa behövde, vissa ej, det är att bara skicka och hoppas någon hör av sig helt enkelt..

Mc Donald´s i Ängelholm (Behövde)
Hemglass (behövde ej)
Engelholms glass (behövde ej)
Städerska på hotell i Helsingborg (behövdes)
ICA Maxi i Ängelholm (Behövdes ej)

Lite på gång iaf...Håller utkik på arbetsförmedlingens sida var dag!

Var inne på Ikea å kikade på lite Tv-bänkar..Vill ha en ny, tycker inte vår är så rolig..Har ju sagt att vi ska ha den tills vi hittar någon ny... Två snygga på Ikea iaf:

 
Tror inte vitt passar in till våra andra möbler, eftersom vi mest har trä.. Men den svarta kan passa eftersom vi har svarta hyllor...Tyckte den var fin, speciellt om man köper den vägghyllan till, så kan man sätta lampor där under.. Får åka till Ikea i helgen igen:)

Sen vill jag även ha ett litet sidobord under spegeln i hallen, när man gör vid sig så man har något att lägga alla saker på. Det svarta här var sött
 

Kanske lite stelt det vita?

Nu ska jag äta iaf, en riktigt god fiskgratäng jag gjorde igår..Sen ska jag röja i min garderob..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0