Teeth...

natti natti, eller snart iaf
..Ska först äta en apelsin..får egentligen inte.Enligt min tandläkare ska jag inte äta frukt som innehåller mkt syra för det har satt sina spår på mina tänder, emalgen börjar typ gå bort..Gud vad hemskt det lät..Men det syns knappt..Hamna i prisgrupp 2 oxå, så otroligt förbannande..Ska ringa tandläkaren imorgon å överklaga eller nått.. Men hallå, jag tänker inte äta mindre frukt, det som är så gott å håller borta suget på allt annat onyttigt..


mums:)

Har avklarat ett spinning pass ikväll, det var tufft..När ska konditionen bli bättre egentligen?

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Elina

hallå hallå. om det ändå hade varit så väl att jag varit inbillningssjuk.. tyvärr är det ju inte så. till o me varit o blivit röntgad ju o det visade att jag stått ut med mer svullnad än de flesta klarar av..så jag är nog inte inbillningssjuk. men just nu är jag så trött.. har ju haft kroppen infekterad i över 4 månader..o då är det ju inte så konstigt att jag är trött. precis ätit pencilin me ju å då blir man också trött. om jag inte känner mig bättre denna veckan så ringer jag doktorn igen.. inge kul.

utlänningsgubben pratar så man knappt kan höra honom, håller med. fast han har alltid varit väldigt trevlig mot mig iaf. men en helt annan sak att jobba än att handla av någon man inte hör vad säger. va inne på fågelblå ida, så mkt fina saker de hade t köket..fast blev inget köp för mig denna gång.

ska t helsingborg en runda på måndag tror jag. ska kolla på åhlens bland annat efter hattboxar etfersom de inte hade de i ängelholm på åhlens där.

ska diska nu. ha det så bra. kramar

2008-09-09 @ 17:12:45
URL: http://finaelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0