NU MÅSTE något hända!!!

Går här hemma, väntar och väntar... De två första dagarna var okej, eftersom jag hade att fixa..Men NU börjar det bli rastlöst, behöver jobba... Har även ringt Gille nu, var ju tvungen helt enkelt..
Har sovit riktigt dåligt i natt, vaknat å typ väntat på att gillebagaren ska ringa å väcka mig..Och det gjorde dom, 5 minuter efter Emma å Zeth kört, så otroligt alltså....
Håller på att sätta ihop ett CV, ska typ bara skriva mitt personliga brev, vilket är svårast...Har jättesvårt att berätta hur jag är som människa..
Har nog inte nämnt det, men cafét jag var på var ingen höjdare..Så där blir det inget..Skitskum ägare..
Är inne på arbetsförmedlingen titt som tätt.. Har ringt runder på lite ställen...I somras var jag ju ute i varenda affär i hela stan, och det gör jag ju inte igen...
Kanske får ringa MAXI idag....

Hade kunnat åka hem till mamma,men har ingen bil... Ta buss känns inte lönt, eftersom jag måste vara hemma igen kl 4..Får höra om Linus har bilen imorgon, annars kan jag åka hem då isf..

Boooring!

Kommentarer
Postat av: Elina

hej hej, har du ändå vägarna förbi örkelljunga så hör av dej o kika in.. :)

2008-09-10 @ 15:24:54
URL: http://finaelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0