Long time no see!

Är det någon mer galning än jag som är uppe vid den här tiden på en söndagsmorgon? När jag väl vaknar på morgonen mellan halv sju å framåt somnar jag vanligtvis inte om, när jag vet att ja kan sova då alltså..Annars somnar ja direkt..märkligt det där!
Får ursäkta att jag inte skrivit här så mkt på sistone, men har lite tappat gnistan för det, men får hoppas jag blir mer sugen igen + att det hänt en del tråkigheter som inte är kul att skriva om...Jag är mer av den sorten som gillar att skriva om possitiva saker å när det händer mkt roligt runt omkring..Så får hoppas det börjar hända lite kuligheter snart igen!

Min mormor har gått bort, vilket gör så himla ont. Hon var världens snällaste människa och alltid glad trots hon mådde dåligt och var sjuk..Världen är orättvis, så för alla ibland! Är glad att du slapp lida, vilket är det hela possitiva i all sorg!

Jo,jag har hoppat av skolan..Mkt velande fram och tillbaks hela sommaren..Eller, egentligen kan man inte säg hoppa av,eftersom det var en kurs jag läste första året, utan valde att sluta å inte börja på andre året.. Trodde jag var säker när jag började, hade fixat med allt möjligt inför skolam..Men andre dagen så fick jag nästan panik å kände att det trtos allt var fel...Jag är såklart intresserad av Kost och hälsa, men är så osäker på linjen i sig, med jobb och så därefter, det var nog det som avgjorde..Jag vill inte plugga i 3 år för att sedan stå på gille igen..Det är en utbildning där det är svårare att hitta jobb, eftersom man inte får någon yrkesexamen.. Har tagit ett sabbatsår för säkerhets skull, om jag skulle ändra mig.. Har en liten plan, men är verkligen inte helt säker på om jag vill...Jag måste tänka ordentligt nu i höst, tänker inte börja på ännu ett program å sen sluta..Nästa gång måste det vara rätt...Jag är så arg, jag trodde ju detta var rätt:(  

Puuh,det var skönt att skriva av sig, få allt förklarat för sig själv i ord.. Nu har jag saker som måste tas tag i..Fixa en väldans massa förra veckan med tanke på skolan... Och nu är nästan allt fixat igen.. Nu, måste jag oxå ta tag i jobbebiten..Ska imorgon ringa ICA och hoppas där är lite tider till mig, så jag slipper ringa Gille oxå, vilket jag antagligen inte gör..Har kanske inte nämnt det,men har fått jobb på ICA varannan lördag, vilket bara det är toppen..

Jag är lite förvirrad över allt just nu och det känns som en karusell snurrar runt i huvudet så jag inte får ordning på någoning! Men det löser sig, det gör det alltid!

Måste ju oxå säga GRATTIS till Jimmy bror min...30 år idag:)

Så där ja, jag ska försöka återkomma snart snart igen...

Hej å godmorgon!

Kommentarer
Postat av: Annette

Hej gumman! Det är alltid kul att läsa din blogg, det händer så mycket runt dig! Men den här gången var det tungt... Tråkigt med din mormor, känner verkligen med dig!! Även tråkigt att du har hoppat av plugget men det är ju av samma anledning som jag så jag förstår dig verkligen!!

Nu hoppas jag att du mår bättre och snart kommer du säkert tänkt ut en bättre utbildning och allt falla på plats. Om du har en tåg biljett hela denna månaden så kanske du har lust att åka hela vägen upp någon dag och träffa mig? :) Är ledig massa dagar!!! :) Massa Kramar Annette

2008-09-07 @ 09:51:15
Postat av: Lisa

Hej tjejen! Jag tyckte också att det var riktigt tungt att läsa din blogg idag! Vet lite hur det känns... Jag har kommit in på sjukgymnast i Uppsala, men är inte helt säker på att det är det jag vill läsa. Vad har du för planer inför hösten nu då? Jobb på ICA? Du ska se att allt kommer att lösa sig, det gör det alltid!! Saknar att inte plugga med di och Annette.. Blev förresten väldigt nyfiken på vad du ska skicka till mig. Ha det bra! Kramar Lisa

2008-09-07 @ 13:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0