Läckraste morotskakan+DH

Kan en kaka vara läcker? Ja, iaf den här..Världens godaste kaka någonsin... Elina ville ha receptet, så tänkte dela med mig till er andra oxå..Tveka inte att baka den, ni lär inte ångra er:)




Jag gör en halv sats extra på garneringen. Har inte i någon citronmeliss,men det är gott..Tycker bara det känns onödigt att köpa för så lite.

Lycka till :)

Vet ni vad? En fågel viska i mitt öra att mitt favoritälsklingsprogram har Säsongspremiere idag, jiiipie..Hade jag ingen aning om..



Körde ben+axlar+mage på gymmet idag å körde sedan på "step maskinen" 10 minuter..Härligt..

Jobb om knappt 3 timmar.. Skönt att komma hem klockan sju med maten på bordet å en massa bra tv-program..

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0