En helt vanlig dag..

På Gille. japps, har jobbat där idag...Otroligt skönt att få jobba å göra något vettigt av dan..Dessvärre fanns inget jobb imorgon... Men får va glad för det lilla än så länge!
Känner mig otroligt trött, känns som jag jobbat en hel jobbevecka, då man verkligen är trött.. Men jag har ju icke det..Kan kanske bero på att jag tränat 4 dagar nu å har sånn träningsvärk..Nu blir det paus tre dagar...

Gjorde mumsiga våfflor till kvällsmat..Använde min nya fina skål och pensel =)

 En av mina favoriträtter/efterrätter

Slänga sig i soffan nu å bara kolla på Idol, mysigt...

Kommentarer
Postat av: Annette

Hej! Härligt att jobba lite! Tänkte fråga om du har lust att komma upp någon dag i nästa vecka, om du vet det nu så jag vet att jag inte ska sätta upp mig på jobb den dagen.. Om du e sugen på att testa och vindsurfa kanske du vill komma på onsdag, ska se om vi kan låna brädor och testa lite:)va säger du om det? Ha det toppen! kram

2008-09-11 @ 19:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0