Serienörd :P

Serierna har dragit igång för fullt..Vissa är bättre än andra...

En lista från 1-6


1.Desperate housewifes
2.  Gossip girl
3.  Kyle XY
4.  Grey´s Anatomy
5.  Heroes
6.  Lost

Endast 2 av dem jag ser på tv, de andra när jag har tid.

Ledig idag då..Har inte mkt att göra. Träningen-spinning är redan avklarat för dagen.. Väntar på posten, kanske det jag beställt dyker upp...
Får väl komma ut i det fina vädret en runda. Är inte så sugen på att gå i stan, för vill inte spendera mer pengar just nu.
Skulle kanske tatt tag i ansökningen inför våren? Har bläddrat igen alla kataloger..Får kolla lite på internet igen när allt börja å så..
Kanske sortera lite fotos som ska framkallas oxå... Aaa,ja..jag får nog denna dagen att gå oxå..Men rätt härligt att bara gå hemma & dega med:) Tycker allt att gossip avsnitt 5 med svensk text kan komma ut:)

byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0