time again

God eftermiddag..
Torsdag, vilket innebär snart helg & vilket innebär att det är min lediga helg :)  Har mycket som ska göras å skötas å planeras..
Vi blev runt 50 pers på maskeraden, kul att så många ville komma..Ska bli riktigt skoj. Men som sagt, nu ska det planeras, vilket bara är kul.. En snygg utstyrsel måste oxå funderas över, man är ju värdinna för festen å då måste man ju vara lite extra tjusig,haha..

jooobb nu igen, det är de ända man gör..Idag och imorgon, sen ledig 3 hela dagar..Man får tänka på det possitiva, bara det får mig att bli glad, när man tänker på allt roligt man har att se fram emot..
De sa på P3 att man borde ha 1 bra sak att se fram emot varje vecka, bara något litet..Lät som en bra idé tycker jag..
Känner mig lite mör i kroppen, men ändå pigg..4 dagars träning med styrka å kondition om vartannat,åhh vad jag e duktig, det e jag faktiskt,hihi..


Jag i min heta jobbeutstyrsel,hehe

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va fin du är, lite skrynkligt kanske.

Nej ja bara skoja de e väl inte så noga i kassan.

Blev biffarna goda igår?

Har träffat Eva o Lena idag, mysigt att bara sitta

å prata.

Ska snart steka lite sill med potatismos, till

pappa kommer hem. Ska bli smarrigt.

Kramis mamma

2008-10-09 @ 16:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0