studievägledning

Var hos syon imorse å prata om lite utbildningar, men blev inte klokare än vad jag var innan ja kom dit. Har iaf fått en bunte med kataloger runt om i skåne som jag ska försöka hinna bläddra igenom innan den 13:e oktober, då sista ansökningsdagen för våren är..

Efter syon begav jag mig som vanligt till friskis..På schemat idag var det bröst+triceps+mage + 10 min crosstraining..

Hade en otäck, hemskt otäck mardröm efter Linus gått imorse. Drömde att jag blev fångatagen i Thailand som sexslav.. Å det var helt sjukt verkligt..Planera i drömmen hur jag skulle rymma å fick hemska straff.. Läste en verklighetsbaserad bok nyligen om en tjej som just blir fångad i Thailand,fast då i fängelse...
 Läs den inte om ni vill ha mardrömmar:)

Från det en till det andra.. Det här har jag beställt på favoritsaker.se

Snygga burkar som ska stå på hyllan i köket
Kommer bli fin i köket ovanför hyllan


Ska äta lite strax..Jobb från 14-21 idag...Hejs!

Kommentarer
Postat av: Elina

Åh, båda sakerna hade jag tipsat om i min blogg, va roligt. den va kul den klockan. :) o burkarna va himla fina. Kan inte minnas nån hylla i köket, men va ju ett tag sen ja va hos er, den kanske är ny? kan du inet fota före o efter bilder eller nåt o visa i bloggen? :) puss o kram

2008-10-01 @ 12:26:57
URL: http://finaelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0