klipptid

+ slingning är bokat, men inte förän långt fram..Har väl vatt lite sådär halvnöjd varenda gång jag klippt mig här i Ängelholm..Iaf med slingningen å ibland med luggen.. Har för mig jag blev nöjd de gånger jag klippte mig på papiljotten i Öa, så har faktiskt bokat en tid där nu.. Det var precis där var en tid ledig i slutet av december, då innan nyår & sälen..

Har jag nämt det? Vi ska till sälen över nyår, ska bli riktigt skoj:) Får bara hoppas där är snö till nån reda...
Sen bär det av till London om en månad..Härligt att ha små reser att se fram emot..

Rögle vann igår... Det var kul, kommer lätt följa med fler gånger..Det är så mkt annorlunda att se det i "verkligheten" än på tv..Ett helt annat tryck...

joooobb vid två...Men är hemma igen vid 7.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0