roliga tider

haallåå!!!!

Ursäkta avbrottet i bloggskrivandet...
Det blir så..När man vatt iväg, om så bara för några dagar, tar det ett tag att hitta tillbaks..

London var underbart, underbara stad..Det var vad jag tyckte.. Mysig & charmig med allt det gamla blandat med det nya, alla restauranger, cafeér, parker, byggnader..
shoppade en massa så klart. Men hade ändå svårt för att hitta kläder..Syrran handa ju knappt nått alls..Så shoppingen var nog inte så storsint som man hört..
men jag är nöjd, super..

lägger upp bilderna på facebook, det blev ju en del:)
men ni ska såklart få se vad jag shoppade..

 min nyårsklänning är fixad:)
 en enkel brun kofta
 gråa jeans
 går kort kofa
 lång grå kofta
 stickad blå tröj/linne..Tyckte om den i London,men har nog ångrat mig liite nu:(

En massa kofter iaf:)

Nu ska ja strax jobba. 11.30-19..
Helgen har vatt härlig..Har lekt jättemkt med Mirabell..Hon blev superglad för trehjulingen hon fick av oss i lördags=)
Vi har även bakat lussekatter o pepparkakor ihopa..Så här kul hade vi..




Söta unge...gud vad hon pratar på nu..

In i duschen å duscha av allt svett efter spinningen..Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0