denna måndag.

God morrn...Pigga idag?

Jag känner mig hyfsat utvilad denna morgon trots jag gick upp tidigt.. Helgen har gått fort, har inte hänt allt för mkt..Jobbade i lördags å igår blev det ett besök på väla..Växlade pengar, kolla på present till en flicka som snart fyller 2:) å fixa lite inför den kommande maskeraden..

Idag, denna måndag, min lediga dag ska jag göra följande. (om inte jobbet ringer,har skrivit upp mig att jobba extra)

* Spinning (alldeles strax)
* Sortera tvätten
* Tvätta
* Skriva packlista inför London
* Möjligtvis packa lite (ska ju dock inte ha med mig så mkt)
* Syrran kommer ev hit runt 3 å ska då prata lite mer om maskerdaden (det börjar verkligen dra ihop sig)

Det är nog vad som hinns med idag utöver de vanlig sysslorna:)

Köpte föresten ett snyggt linne på carlings..Eller byta ut det mot mitt presentkort jag fick i julas för ett år sen, så det var verkligen på tiden..Kanske lägger upp en bild sen..

Nuuu måste jag kila..Haajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0