Jag blir så trött!

Nyss hemkommen från skolan, redovisningen gick väl ok, men tyckte jag flammla lite mkt..
Fick även tillbaka den fruktade biolabbrapporten.. Var en HEL DEL att komplettera, AHHHH, jag pallar inte. Vi visste ju väl när vi lämna in den att det skulle behövas, men man hoppas ju ändå att det inte skulle vara SÅ mycket..
Så, då får man försöka klämma in det i schemat oxå innan tentan.

Så-
Imorgon: tentaplugga, förbereda inför redovisningen på fred
torsd: Kompletera biolabben, träna inför redovisningen å köpa det som behövs
fred: Redovisa, tentaplugga på tåget
lörd-tisd: Tentaplugga
Onsd: Tenta i Dietetik. SLUT

Känns som man har någerlunda koll!

Nu ska ja till gymmet å ta ut min aggression där! Solen har hittat tillbaka, kan ju alltid ligga ute å plugga imorgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0