I feel bad

jag är trött, illamående och allergisk...

Trött? Ingen aning varför, somna utmattad efter Vår ruset vid 12 igår å vakna vid 7.

Illamående? Kanske en aning. Åt en massa från vår picknikkorg vi fick efter vi sprungit igår, fick jätteont i magen när vi kom hem, så kan hända d sitter i lite idag.

Allergisk? Efter jag åkt en timme på tåget idag blev jag helt plötsligt asförkyld å mitt ena öga kli som f*n..Han framför mig hade kanske katthår på sina kläder?

nog med klagandet.

Igår var vi super hurtiga,Jag å Annette. Cykla till och från henne, 1,6 mil å sprang 4,6 km som rundan var på..Alldeles lagom för mig..Det var skojigt men en aningens trångt att springa med en massa människor runt om sig, men det peppade på!
Fika i gräset därefter med två fyllda picknikskorgar..Vi hade mysigt, det var en mysig dag...Det här ska vi göra om igen nästa år!

Annette plätt ska skicka lite bilder från gårdagen, så kan slänga upp några sen..

Hade behövt plugga lite, men ja orkar verkligen inte..Får bli att slumra till i solen ett tag å hoppas att ja mår bra när ja vaknar!

Hej för så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0