Fest i götet!

Det är just vad det blir ikv. Vilken bra idé Lisa:) Ska verkligen blir roligt att träffas allihopa å festa loss...Linus följer med upp, så vi tar tåget vid 4 snåret. Blir grillning hos Lisa å hennes sambo å framåt kvällen skulle vi sticka till något schlager ställe, vilket passar mig perfekt:)

Flitiga jag har pluggat hela förmiddagen. Hade ju lite dåligt samvete för jag missa föreläsningen idag, så fick ta igen det här hemma..
Har gjort en kostundersökning på min bror under ett dygn och ska nu efter resultat försöka förändra hans kost så den stämmer bättre överens med Svenska näringsrekommendationerna. Vilket innebär en hel del förändringar:) Hade först tänkt göra det på Mirabell men det var alldeles för svårt att ge rekommendationer till en sånn liten..

Nu ska jag stryka min klänning jag ska ha ikv +  Linus skjorta...

Tror jag får skippa solningen idag, brände mig igår...Kanske blir lite på ryggen isf:)

ha en toppen helg, å gör inget jag inte hade gjort ;)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0