Äntligen fått mina jobbtider!

Nu har jag äntligen fått mitt schema på ICA över sommaren.. Tiderna kan man ju faktiskt säga var helt ok..Trodde helt klart det skulle bli mer kvällar, till 21 då.. Men jobbar endast 1 enda dag fram till 21.. Plus att jag endast jobbar en söndag vilket kan tyckas låta skönt, men jag är faktiskt rätt besviken, eftersom ja tjänar så himla bra då...Och jag hade nämligen räknat med det eftersom det inte är jätte många timmar jag jobbar per vecka..
Skolan slutar den 4 juni och jag börjar på ICA den 23.Så får se till att jobba på gille innan dess å försöka skrapa ihop lite mer..

Annars har det varit skola idag med mkt tågåkning, har fått byta tills buss å mög, fy vad drygt..Men har fått pluggat en del..Sen har jag till o med hunnit med gymmet å ska strax börja med middagen..
Rätt flittigt å ha hunnit med så mycket för att pendla mellan Ä-holm å götet, hehe!

Sooo long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0