What a night, what a night!!!

It really was... Vi hade super roligt på förfesten..Åt god mat, drack å tjöta:) Hade beställt en 20 mans taxi vid halv ett som körde oss till mitt favvo ställe Tivoli i HBG..Tyvär var där en som var lite väl full som inte kom in dirket vilket ledde till att ja heller inte kom in pga av att jag blev irriterad på vakten för hon inte kom in, å då blev vakten irriterad på mig för ja var irriterad på han, så vi fick stå om hela kön igen, YIPPI..Väl inne runt halv två dansa vi järnet tills det stängde, var kul så länge det vara.. Men vill dit snart igen å då inte åka dit så sent som vi gjorde eftersom det leder till att man hinner dricka alldeles för mkt å bli alldeles för full...
Det var min kväll, vad gjorde ni? Var ni oxå fulla å odrägliga?

Jag vill hitta på något idag, men vad vad vad??? Linus sitter å spelar GTA, nått j*vla tvspel, så Tv:n är upptagen..Jag ville ut å cykla med syrran, men hon var på väla... Jag ville bada i havet, men det ville inte Linus... Säg vad jag ska göra?? Orkar inte sitta hemma å vara bakis..Nej, det är jag för rastlös för..

Såg det sista avsnittet av Gossip Girl igår, 18 avsnitt på 5 dagar, haha..Man kan väl dra en slutsats att jag fastna rätt bra för det denna gången.. Åå, ibland vill man bara hoppa in i deras värld, för det verkar som himla roligt..De har alltid nått spännande på gång å så snygga och eleganta kläder de har... Blair, hon är så jävla bra!!

Är nog fortfarande lite snurrig i huvudet, det är väl därför jag sitter här å yrar om allt möjligt som inte kan vara det minsta intressant att lyssna på..läsa..Ni läser kanske inte äns detta för ni tröttna då jag börja skriva om att jag vill hoppa in i en Tv-series värld, vilket är helt orimligt men som hade varit grymt kul...

Nej, tack för nu, jag återkommer...Tills vi hörs igen kan ni passa på att lyssna på den här braiga låten..


Ehh, jag trodde den här låten var ny?? Min syrra spela den å så börja jag gilla den..Men den är ju gammal...Den spelas inte på radion nu då? haha, har noll koll för ja lyssnar på aldrig på radio nuförtiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0