Rethosta+pyssel

Good morning alla pigga och glada!

Satt larmet kl halv nio för att cykla till gymmet, men icke sa nicke..Min hosta sa nej och likaså min täppta näsa. Har inte direkt ont i halsen,men hostar som sören.. Får se hur jag känner mig framåt eftermiddagen...Ska iaf börja med en långpromenad nu på förmiddagen ifall att man skulle få jobba.. hoppas hoppas de ringer.. Finns inte mkt att hitta på idag, alla jobbar, vädret är blåsigt och inga pengar har man att shoppa för..Kunde åkt hem, men det får bli på fredag ist om jag är ledig då..

Ska som sagt jobba på Ica imorgon och är ju lite hyfsat nervös..Men som tur är så jobbar jag inte själv d första två dagaran..=)

Pysslar lite med att få ihop fina fodral till filmer vi brännt ut..Tycker det är tirst att bara ha dom på datan... Så så här fint blir resultaten



Har skrivit upp ca 30 filmer till jag vill bränna ut:)


Igår bokade jag, Linus, Emma & Zeth en resa till London för endast 80 kr per person för flyg tur/retur.. Hur billigt låter inte det? Blir en långweekend i november, tors-månd. Vi vet ju inte helt säkert om vi alla kan då, men vad gör det om man går 80 kr förlorat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0