Early in the morning

Gutten morgen!

När man väl får sova vaknar man, alldeles för tidigt..Kolla på klockan å trodde iaf hon var halv nio, men nädå, den visa sig bara vara 7.. Morrna mig en stund..Nu kurrar magen, ska gå till ica å köpa bullar när de öppnar, får ju ha lite mys när det är lördag... Har skrivit upp mig på att jobba extra idag på förmiddagen, så får hoppas de ringer.Har ändå inget särsklit för mig..Nu när vädret ändå är så kasst...Men nästa vecka, då ni, hörde jag det skulle bli bättre väder:) Kanske sommaren vill hitta tillbaka ändå å inte bli lika usel som förra året..Det kan den ju inte bara bli, näädå!

Min vecka har mest bestått av jobb, började på ICA i måndags..Kan väl ändå säga att det gått hyfsat bra, fast det har varit lite småtabbar hit å dit, men inga större hittils:)

Måndag - Sprang 5 km, jobba 10-13, ledig 13-16 (uselt, jag vet), jobba 16-19
Tisdag - Ledig. Gymmet. Var på Kullaberg med Syrran å Zeth
Onsdag - sprang 5 km, jobba 10-13, ledig 13-16, hälsa då på lilla Mirabell. Jobba 16-19
Torsdag - Jobba 10-15, gymmet
Fredag - jobba 07.45-18. Sen  mysmys med film å lala
Lördag - ? Ikväll ska vi till Linus föräldrar å äta, hans pappa har fyllt år

Igår var en rätt, väldigt rätt så jobbig dag..Många timmar att jobba, å bara sitta i kassan..Fick säga till å som tur var fick jag iaf vara ett tag på golvet.. Huvudet sluta liksom fungera då vid tre typ..Men man får försöka le å va trevlig.Kunderna vet ju inte hur länge man jobbat=) Men ska inte klaga, det blir ju lite klirr i kassan av den högen med timmar!!

Och de där delade turerna jag har, det är väl lite si så där.Kanske inte så kul att gå hem för att sedan veta att man ska tillbaka till jobbet..Men jag får se det från den ljusa sidan.Jag har närma hem och om det är fint väder är det ju perfekt tidpunkt att sola!

Nej fy, nu är jag riktigt hungrig..Ska köpa mig en god tekaka......

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0