Dötid!

Sitter här å försöker döda tiden med att inte göra mkt alls, typ det jag har gjort denna dagen.. Har varit en rätt seg dag då man är van att alltid ha att göra,men ska inte klaga..Blev tyvär inget jobb å jag stör mig rejält att det är hyfsat nya inhoppare som går före mig....

Vill inte lägga mig heller för vill inte att det ska bli imorgon:) Men det kommer ju gå bra, det gör det alltid! Jobbar dessutom endast mellan 8-12...

Sitter å väntar på att avsnitt 5 från Gossip Girl ska komma ner,haha...Har typ haft Gossip maraton idag..Följde det i början, men då gillade jag det inte alls, men är dock bättre nu när man kan se flera avsnitt i rad=)

Och neej, jag kollar inte på fotbollen..Tycker rent ut sagt det är skittråkigt..Om de väl kommer i final kan det vara spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0