Back!

Godmorron Sverige!

Har inte orkat skriva på ett par dagar, ibland känner man inte för det alls..

Fredag, ljuva fredag är det idag..Får passa på att njuta av fredagarna nu innan man ska jobba lite helg, som ja inte är van vid..
Som sagt provjobba jag på Ica igår och i onsdags. Det var ROLIGT, faktiskt..Tiden gick hur snabbt som helst, så klart för jobbet är nytt:) Men det var kul att sitta där å klicka, hehe.. Fick sitta helt själv andre dagen, vilket gick bra.. Nej, jag längtar faktiskt tills jag ska börja..Men nu är det först Gille en vecka, sen så!
Skulle kanske haft jobbat idag, men syrran byta till förmiddagsskfitet så har ingen skjuts hem.. Så ska hem å hälsa på mamma en sväng ist, tar bussen nu efter 10 å åker me brossan hem...

Det är väl inte mkt mer än så att berätta för tillfället, jooo..JAG KLARA TENTAN, YIPPI:) sitsa tentan avklarad, yesyesyes!

Sen ska ja oxå slänga in en bild på mina shorts ja inhandla på Vero Moda förra veckan, det blev ett par för 99 kr ist!



So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0