shoot


då drar vi igång.. I övermorgon är det dags för den väntade maskeraden..
Nu ska bara allt, och det är mycket kvar som ska fixas..Men det ska bara bli roligt..
Får hoppas vi hinner klart i tid till på lördag bara så man slipper stressa när man ska göra vid sig..

Jag har blivit genomförkyld till råga på allt, noot fun..Snytar mig sådär 80 gånger om dan å min näsa är röda mulen..såå typiskt va.. Men nu ska ja bara vila upp mig ordentlgt, för på lördag,oavsett jag är förkyld eller ej, då jävlar blir det fest=)

Min maskeraddräkt får ni se efter festen of course:)

Föresten, Annette plätt å 2 grabbar från götet kommer oxå ner...guud vad roligt alltså =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0