Sälen var det här

Om tio timmar beger vi oss ut på vägarna mot ett kallare och förhoppningsvis vitare landskap..
Ska bli underbaaart att bara komma hemifrån och glida ner för de vita backarna med mina snowblades..

Har hunnit med att jobba en sväng idag..Sen var det packning som stod på listan hela eftermiddagen..Har även slängt ihop tre pajer jag å Linus ska bjuda på en av kvällarna..Det tog sin lilla tid...
Nu är jag nästan packad å klar..Slänger ner det sista imorgon bitti..

Tycker så synd om syster min som är lite krasslig med ändå så gärna vill med :( Men det går snabbt å nästa vinter får vi planera in en skidresa till Österrike ist..

Hej svejs då..Hörs om en vecka, och tills dess..Ha ett riktigt GOTT NYTT ÅR =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej.

Vad kul. Hoppas resan upp går bra.

När är ni hemma i skåneland igen?

Gott nytt år :)

2008-12-27 @ 23:31:45
Postat av: Elina

oj glömde skriva att kommentaren va från mej..

2008-12-27 @ 23:32:28
URL: http://finaelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0