Maskeraden!

What a night, vilken kväll..
Jag hade otroligt kul och får hoppas att resten oxå hade det..
Allt gick enligt planerat:) Kom i säng sådär vid 5 snåret... Vi hade ju ett eget litet disco med discolampor, rökmaskin å hela köret...Så vi shaka loss så det heter duga tills benen inte orka mer å rösten försvann..
Emma har någon bild på mig på sin kamera så ni får se det sen..

Resten av bilderna lägger jag in på facebook som vanligt efter ja fått Emmas bilder oxå..Enjoy..

Måste säg att alla verkligen hade gått in för det å det var skitkul att se alla när de droppa in efter hand..Alla var riktigt bra utklädda...

Den som vann bäst utklädnadstävlingen var:
 Nisse. Jag hitta ingen bild där han hade masken på sig, då var han riktigt bra & ful då :)

Själv tyckte jag dessa var bäst utklädda:
 Dan &  musen, så söt :)

Jag måste oxå tillägga att man är lite besviken.. Folk har nog inte riktigt fattat hur mkt tid å planering vi laggt på den här festen, jag vet vi själv tog oss på det & det har vatt jätte kul men oxå jobbigt..
Först å främst hoppar man inte av festen sådär 1 vecka innan, som typ 7 personer gjorde, och framför allt struntar man inte i att dyka upp utan att höra av sig... Och ännu sämre är det att inte betala in i tid..Vissa har inte ens betalt..Och sen när väl folk kommer hit drar vissa hem redan vid 12 å vissa går in till stan..
Det är för sören ingen förfest vi anordnat... Jag är iaf jävligt glada för dem som stanna för vi hade riktigt kul...
Vi är vuxna människor, och tråkigt nog blev jag väldigt besvikna på många igår..Jag hade gärna haft det här som en tradition, ordnat en fest vart år men lokal, mat å allt..Men nu, jag vet inte...I fall, då vet man vilka man ska bjuda iaf!
Respektlöst...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0