Utvilad

..Äntligen, efter 1 vecka..Har sovit som en prinsessa i min egen säng.

Då är man hemkommen igen efter en härlig vecka på Cypern.. Gud vad fort det går, men har fått allt man vill på en charter resa..Sol å värme, det var såå varmt. Massa härliga dopp i det kristall klara vattnet, utflykter å en massa god mat å öl :) Det var en toppen vecka! Det enda negativa var att vi hamna på värsta ungdomshotellet, med andra ord, värsta partystället med fest fram till 5 på morgonen. Så man sov lite till å från..


 Alla bilder ligger på facebook!!

Kom hem mitt i natten mellan fredan å lördan.. Sen var det födelsedagsfest som gällde på lördagkväll (jag vet,lite dum planering där) men det gick hur bra som helst och vi hade skitskoj:)

 Tack för alla fina paketer!
Även här ligger resten av bilderna på facebook!

Såå, ni förstår kanske ett det var skönt att sova ut..Tyckte lite synd om Linus som skulle upp halv 6 imorse.. Idag är jag ledig, är lite inhoppare både på ICA å gille denna veckan. Har fått 3 fasta tider på ICA. Tisd, tors å fred..Just det, jag jobbar nog på lördag med tror jag!?!

Sen är det dags för skola igen,börjar på måndag, 1 september. Är väldigt förväntansfull för alla nya kurser, men inte alls lika förväntansfull över att pendla igen..Nej, jag är inte sugen, inte denna gången.. Men vad ska jag göra:( Jag vill inte flytta, vill inte ta lån...Får fixa med tågbiljett i veckan + kolla upp mitt schema..

Just nu ska jag packa upp min resväska å röja här..Det behövs..Sen träna, jaa.Äntligen..Fan vad äcklig jag känner mig nu, krängt en massa onyttigheter i 2 veckor..Nu ska det kommas igång igen:)

Ha det bra så länge, puss hej!

Kommentarer
Postat av: Elina

Hej hej gumman.

Ville bara meddela att jag äntligen lagt upp bilder från festen på facebook nu me. En film också..du får ta o kika.

2008-09-02 @ 18:04:06
URL: http://finaelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0